Tuusulan Maatalousnaiset

Tuusulan Maatalousnaiset on vuonna 1933 perustettu Tuusulan Maamiesseuran alajaostoksi.

Toimimme nykyisin tiiviisti Maamiesseuran kanssa yhdessä. Oma johtokuntamme on lakkautettu 1.1.2014 alkaen.

Jäsentemme henkinen ja fyysinen hyvinvointi on meille erittäin tärkeä asia. Vuoden aikana järjestämme monia mielenkiintoisia retkiä sekä kursseja, siivoamme kyläraitteja, osallistumme myyjäisiin, kudomme ja neulomme hyväntekeväisyyteen ja mm. kerran viikossa kevät- ja syyskaudella kokoontuu reipas vesiliikuntaryhmä Tuusulan uimahallissa.

Pitäjätasoisen toimintamme lisäksi meillä on aktiivisesti toimivia kyläosastoja. Ne löytyvät Jokela-Nuppulinnan, Kellokosken, Nahkelan, Ruskelan, Rusutjärven, Siippoon ja Tuomalan alueilta. Kyläosastoiltamme löytyy myös apua, jos tarvitset tarjoiluastioita juhlatilaisuuksiin. Vuokraamme edullisesti niin ruoka- kuin kahviastioita.

Tärkeä yhteistyökumppanimme on Etelä-Suomen maa- ja kotitalousnaiset/Pro Agria Etelä-Suomi ry/Uudenmaan aluetoimisto, jonka järjestämään toimintaan osallistumme aktiivisesti.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Kysele lisää toiminnastamme tai kerro toiveitasi meille päin.